loading...
ندای بردسکن
مسعود نوري بازدید : 217 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

امام جمعه در پيامي ،ارتقاي نشريه نداي بردسكن را تبريك گفت

 

حجه الاسلام اميني امام جمعه بردسكن طي نامه اي ، استاني شدن و تغيير نام نشريه نداي بردسكن را تبريك گفت. در اين نامه آمده است:
مدير مسئول محترم نشريه خورشيد خراسان جناب آقاي رضا نوري (زيد عزه)
ضمن تبريك به جنابعالي و همكاران محترم و شريفتان در راستاي ارتقاي نشريه كه افتخار شهرستان مي باشد، اميد است انشاءالله با رعايت اصول و ضوابط حاكم بر نشريات و فراتر از آن رعايت انصاف و اخلاق و جديت و نظم در انعكاس اخبار و بيان و ارسال مشكلات احتمالي و خدمات و موفقيتهاي نظام اسلامي و مسئولين خدوم، موفق تر و مصمم تر از قبل عمل نماييد.
اميد است با توجه به نام زيباي نشريه« خورشيد خراسان» كه كنايه از وابستگي و ارتباط وثيق نشريه با صاحب اين نام يعني علي ابن موسي الرضا(ع) است در عمل نيز اين ارتباط و وابستگي با آن حضرت حفظ شود و در همه شماره هاي نشريه انشاءالله به اين موضوع توجه شود و رسالت حاصله از اين نام گذاري با موفقيت صورت گيرد.موفق باشيد
علي اصغر اميني ـ  امام جمعه بردسكن

 

مسعود نوري بازدید : 245 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

نشريه نداي بردسكن با نام «خورشيد خراسان » در سراسر استان خراسان رضوي منتشر مي شود

رضا نوري مدير مسئول نشريه نداي بردسكن با اعلام اين خبر گفت: با توجه به استقبال چشمگير مخاطبين نشريه در ساير شهرستان هاي استان ، حوزه نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با ارتقاي نشريه نداي بردسكن موافقت نمود.
نداي بردسكن  به نام  « خورشيد خراسان»  در سراسر استان منتشر مي شود
نوري گفت: بدنبال موافقت با استاني شدن نشريه ، تصميم گرفتيم نام نداي بردسكن نيز به «خورشيد خراسان» كه نامي عمومي تر مي باشد تغيير پيدا كند.
وي افزود: اين نشريه كثير الانتشار است و بزودي زير ساخت هاي لازم براي تاسيس نمايندگي در شهرستان هاي : خليل آباد ،كاشمر، فيض آباد، گناباد،تربت حيدريه و سبزوار فراهم مي شود.
مدير مسئول خورشيد خراسان اظهار داشت: از آنجا كه سياست نشريه « خورشيد خراسان» پرداختن به فرهنگ منور رضوي خواهد بود، مورد استقبال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، آستان قدس رضوي و استانداري واقع شده است.نوري افزود: از اين شماره « نشريه خورشيد خراسان» در ساير شهرستانهاي همجوار و در تيراژ بالا توزيع خواهد شد.
امام جمعه بردسكن نيز با ارسال نامه اي به دفتر نشريه، اين پيشرفت را تبريك گفت.
 

مسعود نوري بازدید : 258 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

اولين شماره نشريه نداي بردسكن در سال 94 پنجم ارديبهشت منتشر مي شود

مدير مسئول نشريه نداي بردسكن گفت: با توجه به اينكه دفتر نشريه در سال جديد از 15 فروردين شروع به كار نمود ه است ، اولين شماره نشريه نداي بردسكن در سال 94 پنجم ارديبهشت منتشر مي شود.

رضا نوري گفت: از آنجا كه نداي بردسكن با چاپ يكصد و دهمين شماره خود  وارد هفتمين سال انتشار مي شود ، سعي شده است در شماره 110 مطالب متنوع و جالبي كه مطابق ذوق مخاطبين خود است منتشر نمايد.

وي افزود: به منظور خدمات رساني بهتر مصمم هستيم بدون هر گونه تاخيري ، پنجم و بيستم هر ماه نشريه منتشر شود.مدير مسئول نشريه نداي بردسكن گفت:قيمت  نشريه در سال جديد 500 تومان مي باشد كه بصورت تك فروشي در سطح شهر بردسكن و بخش هاي شهر آباد ، انابد و روستاهاي تابعه توزيع خواهد شد.

وي هزينه اشتراك سالانه اين دو هفته نامه را 8000 تومان اعلام كرد و افزود: متقاضيان مي توانند جهت اشتراك با شماره تلفن 55429260 تماس بگيريند.

مسعود نوري بازدید : 275 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (1)

نويسنده : حبيب الله حاجي زاده                          نداي بردسكن  شماره 105

این دود به چشم خودمان خواهد رفت!
«نگاهی به مساله تربیت در مدارس»
                      
مشکل فرزندان امروز این است که « آموزش» را پر رنگ تر می بینند. این پر رنگی را هم مدیر و معلمان می خواهند و هم خانواده ها انتظار دارند. نتیجه آن می شود که فرزندان در نظام آموزشی ، خوب «آموزش » می بینند ولی کم « تربیت» می شوند.در امر آموزش همه کارشان را دقیق و درست و به موقع انجام می دهند . «بخش نامه ها »به موقع پاسخ داده می شود.«نمره ها »دقیق ثبت می شود .معلمان از «برد هوشمند »استفاده می کنند.اما دانش آموزان درست تربیت نمی شوند.                                            
                                                                                                                           

مسعود نوري بازدید : 433 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)
  • ندای بردسکن
  • ندای بردسکن
  • در روزهاي پاياني ماه شعبان المعظم و در آستانه ماه مبارک رمضان  يکي از ديگر از جانبازان 70درصدي خراسان رضوي صبح امروز بر روي دستان مردم هميشه در صحنه و ولايت‎مدار شهرستان بردسکن تشييع شد.جانباز 70 درصدي شهيد حاج عباس برزين از ناحيه  پا قطع ، اعصاب و روان و شيميايي شده بود، پس از 27 سال تحمل درد و رنج ديروز در سن 45 سالگي  براثر سکته قلبي در بيمارستان وليعصر بردسکن  جان به جان آفرين تسليم کرد و به  لقا ا... پيوست. جانباز شهيد برزين اعزامي از ارتش در 27 تيرماه ماه سال 1366 جمعي لشکر 84 خرم آباد در منطقه مريوان براثر اصابت ترکش  قطع پا، اعصاب روان و شيميايي شد و امروز پس از 27 سال با حضور قشرهاي مختلف مردم  بردسکن پيکر  اين جانباز  پس از مراسم تشريفات با گروه موزيک از محل مهديه بردسکن تا ميدان مرکزي اين شهر تشييع شد.تشييع کنندگان در طول مسير با سردادن شعارهايي چون "اين گل پرپر ماست هديه به رهبر ماست"، "ما اهل کوفه نيستيم علي تنها بماند"، "دست خدا بر سرماست خامنه اي رهبر ماست"، "الله اکبر"، "حسين حسين شعار ماست شهادت افتخارماست"، " مرگ بر  امريکا" و "مرگ براسراييل"  جنازه اين شهيد جانباز را تشييع کردند.
  • حجت الاسلام اسلامي مقدم  پدر شهيد و آزاده  بر جنازه  جانباز شهيد  برزين اقامه نماز کرد.
  • دراين مراسم که  خانواده هاي معظم شهدا ، ايثارگران  و جانبازان  و آزادگان،  روحانيون  ، نيروهاي نظامي و انتظامي ، فرماندار بردسکن  و مسئولان  دستگاههاي اجرايي  اين شهرستان حضور داشتند  امام جمعه موقت بردسکن  درسخناني ضمن تسليت و تبريک به خانواده شهيد  برزين گفت: امروز مردم بردسکن گلي را تشييع کردند که قريب به 28 سال خانواده برزين از او پذيرايي کردند و امروز جانبازان  يادگاران دوران دفاع مقدس هستند و نشانه هاي صداقت، استقامت و حق بودن نظام جمهوري اسلامي ايران مي باشند. حجت الاسلام محرم مصوري افزود: همه ما مديون خون شهدا هستيم و بايد به وجود جانبازان در جامعه افتخار کنيم چرا که اين عزيزان سند زنده افتخار نظام هستند و از خداوند متعال مي خواهيم توفيق ادامه راه اين عزيزان و شهادت در راه خودش را نصيب ما کند.امام جمعه  موقت بردسکن گفت: اگرچه شهيد برزين خود يکي از جانبازان و يادگاران دفاع مقدس بود امروز بعداز شهادت خود 3 دختر و 2 پسر  را به يادگار گذاشته است و دراين مدت  دختران ، پسران همسر  و ديگر اقوام از وي همانند گلي پذيرايي مي کردند که از اجر و پاداش  والايي برخوردار هستند.حجت الاسلام مصوري گفت: جانباز شهيد برزين  قريب به  10 هزار روز  تحمل درد و رنج و اين جانباز  هر روز  اجر يک شهيد را  داشت و دارد. امام جمعه موقت  بردسکن گفت: امروز  دشمنان بدانند که ملت ايران به حرف ها و تهديدات آنها بي توجه است و  از شهادت نمي ترسند  و تا آخرين قطره خون خود  از حق مسلم خود دفاع خواهند کرد. وي با بيان اينکه شهادت درراه خدا بهترين مرگ ها است گفت:  اين جانباز شهيد درسن 18 سالگي به فرامين  رهبر و امام خود لبيک  گفت و پا به عرصه هاي جبهه گذاشت و از اسلام و ارزش هاي اسلامي به دفاع پرداخت.  وي گفت: اگر چه شهيد برزين يک پاي او قطع بود اما  در جبهه اقتصادي ايستادگي کرد و درپايان عمرش خداوند بهترين هديه يعني شهادت را نصيبش کرد.  امام جمعه موقت بردسکن  افزود: دشمنان اسلام بدانند ملت ايران از شهادت هراسي ندارند چرا که ملت ايران پرورش يافته مکتب اباعبدالحسين (ع)  هستند و در مسير دفاع از اسلام  به نداي حضرت حق لبيک مي گويند.  حجت الاسلام مصوري گفت:  امروز گروهک داعش و تکفيري  درصدد قد علم کردن به سرکردگي امريکا و اسراييل در مقابل اسلام و مسلمانان هستند اما بدانند دشمنان در مقابل ايمان ملت ايران رقم و عددي نيستند.  وي گفت: امروز ملت ايران با متکي به بال ولايت  و ايمان و ارزش هاي اسلامي  و به برکت خون مطهر شهادت در مقابل زياده خواهي آنها ايستادگي مي کنند و از هيچ قدرتي هراس ندارند.  امام جمعه موقت بردسکن افزود:  دشمنان مي دانند  که ملت ايران دنبال ساخت سلاح هسته اي نيست و اين  بهانه اي  بيش نيست بلکه آنها از پيشرفت هاي  علمي ايران مي ترسند که ايران اسلامي به رتبه ها و جايگاههاي علمي دست پيدا نکند.  وي خطاب به دشمنان گفت: ملت ايران تا آخرين قطره خون درپاي ارزش هاي اسلامي و قرآني ايستاده هستند و ذره اي از اصول ارزشي   و حق مسلم خود عقب نشيني نخواهند کرد. وي گفت: آخرين امتياز خاصي که خداوند به جانباز برزين داد شهادت بود که به او هديه داد.
  •  پيکر اين شهيد  در گلزار شهداي شهرستان بردسکن به خاک سپرده شد.
     مجلس ترحيم و ختم  اين شهيد امروز و فردا يک شنبه در محل مسجد جامع شهر بردسکن برگزار مي شود.

مسعود نوري بازدید : 566 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (2)

بزرگترین گود روباز کشور در بردسکن

همزمان با شب میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)  و   سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر بزرگترین گود ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور در بردسکن افتتاح و مورد     بهره برداری قرار گرفت.
 شهردار بردسکن در مراسم افتتاح از این پروژه که  با حضور نائب رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور ، معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،  مشاور فدراسیون ، رئیس هیات های پهلوانی و زورخانه ای خراسان رضوی، امام جمعه و فرماندار بردسکن برگزار شد گفت:  به فضل پروردگار توانستیم  دومین گود روباز کشور را با وسعت 4 هزار متر مربع و با گنجایش 5 هزار نفر تماشاچی و  ظرفیت 200 ورزشکار در یک بازده زمانی 35 روزه به اتمام برسانیم
 مهندس جعفر سلیمانی  هزینه صرف شده در فاز اول این طرح را 200 میلیون تومان اعلام کرد.  وی گفت: شهرداری در نظر دارد در سال آینده 5 هزار متر مربع این طرح را به صورت مسقف اجرا کند که  برای اتمام این پروژه بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.  شهردار بردسکن  با بیان اینکه  برای چهارمین سال متوالی توانستیم  همایش ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور را در این شهرستان برگزار کنیم گفت:  بنا به قول رئیس فدراسیون با توجه به سطح برگزاری این همایش  قرار است از سال آینده  این همایش در سطح بین المللی با حضور ورزشکارانی از  خارج از کشور برگزار شود.
 وی  هدف از برگزاری این همایش  را ترویج فرهنگ علوی و احیاء ورزش پهلوانی و زورخانه ای عنوان کرد.

مسعود نوري بازدید : 527 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

خبرنگاران در انعکاس اخبار طوری عمل کنند که روحیه نشاط و امید در مردم بیشتر شود

فرماندار جدید بردسکن در اولین نشست خود با خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالان مطبوعات و خبرگزاری ها ی شهرستان بردسکن نقش خبرنگاران را در ارتقای شهرستان مثبت ارزیابی کرد  و گفت: کار خبرنگاری کار مشکلی است اما خبرنگاران با علاقه و رغبت خاصی این کار را انجام می دهند.
یعقوب زاده بر تعامل خبرنگاران با مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود در کنار یکدیگر بتوانیم باعث پیشرفت و توسعه شهرستان بشویم.
فرماندار بردسکن در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: واقعیت های شهرستان را منعکس کنید و دنبال حاشیه نباشید. وی افزود: شهرستان بردسکن دارای پتانسیل های خوبی است و می توان کارهای خوبی در شهرستان انجام داد.
رئیس شورای اداری بردسکن از خبرنگاران خواست در انعکاس اخبار طوری عمل کنند که روحیه نشاط و امید در مردم بیشتر شود و امید آنها به یاس تبدیل نشود.
وی گفت: خبرنگاران اگر نیت و هدف خیری را دنبال می کنند  باید در انعکاس مطالبات مردم بدون حاشیه عمل کنند

مسعود نوري بازدید : 490 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

مدیرجدید آموزش وپرورش بردسکن در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان :

خبرنگاران واصحاب رسانه، یار نزد کی آموزش وپرورش هستند

مدیر آموزش وپرورش بردسکن در آغازین روزهای کاری خود در جمع اصحاب رسانه این شهرستان گفت :کار آموزش وپرورش یک کار تیمی است وقطعا رسانه ها واصحاب فکر واندیشه از یاران نزدیک این اداره هستند . در این جلسه که رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، مدیر مسئول و سردبیر و جمعی ازنویسندگان و سیاست گذاران نشریه محلی ندای بردسکن ونیزاصحاب رسانه و خبرنگاران بردسکن ...

مسعود نوري بازدید : 475 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (3)

بردسكن

از فعالان عرصه های مختلف هنری و فرهنگی شهرستان تجلیل شد

همزمان با آغاز هفته کتاب و به مناسبت روز فرهنگ عمومی ، توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی بردسکن تشریح و از فعالان فرهنگی شهرستان تجلیل شد. در این مراسم که با حضور امام جمعه ، فرماندار، هنرمندان و نخبگان فرهنگی شهرستان در محل تالار هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسالمی برگزار شد فعالان عرصه های مختلف فرهنگی هنری ، انیمیشن ، فیلم کوتاه، تئاتر ،کتاب ،انجمن شعر و ادب ، نشریه محلی و اصحاب رسانه ،سرود ،تعزیه و... در سخنانی حوزه فعالیت خود را معرفی کردند. در این جلسه رضا محزون ،مسئول کانون فرهنگی هنری آل یاسین گفت:...

مسعود نوري بازدید : 491 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

امام جمعه بردسكن از مسئولان به خاطر حضور وهابيت در منطقه انتقاد كرد

 

امام جمعه بردسكن به توطئه هاى دشمنان عليه نظام اشاره كرد و گفت: متاسفانه ردپاى گروهى از وهابيت در منطقه پيدا شده است و مى خواهند از طريق شيطان پرستى و رواج فحشا و منكرات پايه هاى اعتقادى و دينى جوانان و نوجوانان را ضعيف و به سمت افكار خود ترويج دهند. حجت الاسلام على اصغر امينى به خانواده ها و مسئوولان هشدار داد كه مواظب باشند اين گروه بيش از اين در منطقه فعاليت نكنند. وى افزود: وهابيت كليدى در دست دشمنان است و تلاش مى كنند با رواج افكار و توطئه هاى خود مردم به ويژه نسل جوان را منحرف كنند...

مسعود نوري بازدید : 655 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
امام جمعه بردسکن در آستانه پنجم مردادماه در جلسه هم اندیشی اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان با توجه به آیات و روایات به اهمیت و آثار و برکات نماز جمعه اشاره کرد و گفت: اگر چه ستاد نماز جمعه شهرستان بردسکن در سطح استان به عنوان ستاد نمونه شناخته شده است و بر کیفیت بخشی و کمیت برنامه های ستاد نماز جمعه فعالیت های خوبی صورت گرفته است ولی می طلبد فضایی ایجاد شود تا نسل جوان حضورشان در نماز جمعه بیشتر فراهم شود چرا که مهم ترین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت هتل های تهران
  • مجمع خیرین سلامت
  • آموزشگاه فوق هوشمند کامپیوتر پوراکبر
  • فرهیختگان کبودان
  • روستای جلال آباد
  • اسماعیل قلی پور
  • موسسه فرهنگی هنری کامپیوتر پوراکبر
  • آموزشگاه کامپیوتر وحسابداری اربابی و بهورزان
  • طبیعت زیبای بردسکن
  • آموزشگاه کامپیوتر وحسابداری اربابی و بهورزان
  • پشت پرچين مدرسه
  • مؤسسه علمی فرهنگی امیرالمؤمنین(ع) بردسکن
  • آموزشگاه فنی و حرفه ای نامیران
  • تعزیه روستای باب الحکم
  • دیار ییلاقی ام بیجورد
  • گروه کوهپیمایی هیئت کوهنوردی بردسکن
  • وبلاگ روستای هدک
  • وبلاگ گلهای حضرت مریم شهرستان بردسکن
  • ★دانلود نیم★
  • شفا 110
  • گروه کوهنوردی بانوان دوستدار طبیعت بردسکن
  • کویرنمک بردسکن(نمکه)
  • » بـــردسکــن جـــوانـ «
  • کسری
  • پدیده های زمین شناسی شهرستان بردسکن
  • وبلاگ رسمی روستای باب الحکم
  • وبسایت روستای کوشه بردسکن
  • وبلاگ نسیم بردسکن 1374
  • بازارچه اینترنتی بردسکن
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آیا از نشریه ی ندای بردسکن رضایت دارید؟
    عملکردمهندس سلیمانی شهردارقبلی بردسکن چگونه بود؟
    عملكرد جناب آقاي مهدي هنرور شهردار بردسكن را طي دو سال گذشته چگونه ارزيابي مي كنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 112
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 589
  • بازدید کلی : 167,353
  • کدهای اختصاصی
    www.bia2bardaskan.ir